SteelFit Heti Blog


TERMÉKEK |  IZOMÉPÍTÉS |  ZSÍRÉGETÉS |  EGÉSZSÉG |  ÖSSZES KATEGÓRIA
SteelFit / / 2019-10-29 / megtekintések: 772

Ismerjétek meg új SteelFit bloggerünket, Printz Nórit!

Blogunkon mostantól Nóri cikkeivel is találkozhattok, aki edzés és táplálkozás témakörben hoz nektek tippeket, tanácsokat. Fogadjátok szeretettel bemutatkozóját!


Elolvas


SteelFit / Izomépítés / 2019-10-28 / megtekintések: 790

„Diétázom – ehetek gyümölcsöt?” Segítünk, hogy sikeres legyen a fogyókúrád!

Az örök kérdésre a glikémiás-index és a glikémiás töltés fogalma adhatja meg a választ.


Elolvas


SteelFit / / 2019-10-02 / megtekintések: 372

Ismerjétek meg új SteelFit bloggerünket, Horváth-Kuhinkó Vivient!

Aki követi posztjainkat a Facebookon, annak nem lesz ismeretlen Horváth-Kuhinkó Vivi, hiszen vasárnaponként az ő szuper, fitt receptjeit osztottuk meg Veletek, mostantól azonban már blogunkon is találkozhattok cikkeivel, valamint a SteelFit Nation zárt Facebook-csoportunkba is fog posztolni! Ismerjétek meg őt!


Elolvas


SteelFit / / 2019-09-28 / megtekintések: 237

Unod a fehérje shake-et? 5 kreatív mód a fehérjepor fogyasztására

Ha edzel és diétázol, a fehérjepor elengedhetetlen kiegészítője a mindennapjaidnak – nem csak a zsírmentes izomtömeg növelését segíti elő, de a regenerációt is támogatja, és gyorsítja az anyagcserét. Bármilyen finom is tud lenni egy fehérje shake, egy idő után picit unalmassá válhat a fogyasztása, ezért érdemes néha kreatívnak lenni! Mutatunk 5 módot, ahogyan felhasználhatod a fehérjeport a turmixon túl.


Elolvas


SteelFit / / 2019-09-26 / megtekintések: 476

Ismerjétek meg új SteelFit bloggerünket, Kővágó Henit!

Blogunkon mostantól Heni cikkeivel is találkozhattok, aki edzés és táplálkozás témakörben hoz nektek tippeket, tanácsokat. Fogadjátok szeretettel bemutatkozóját!


Elolvas


SteelFit / / 2019-09-13 / megtekintések: 196

Irány a konditerem! Őszi újrakezdés extra segítséggel

Ősszel általában kicsit alábbhagy a lendületünk és leesik az energiaszintünk, ezért a rendszeres edzés is nehezebben mehet. Visszatérni a konditermi rutinhoz nem mindenkinek egyszerű, hiszen előfordulhat, hogy semmi erőt nem érzel magadban ahhoz, hogy felkelj korábban és lemenj edzeni, vagy épp munka után vedd célba a termet. Ráadásul a hidegebb időben az ízületeink sem olyan „ruganyosak”, és az izmaink is kötöttebbek lehetnek, amitől az edzés sem eshet túl „jól”. De nem kell beletörődnöd ebbe! Készítsd fel a szervezeted az őszi szezonra egy kis extra segítséggel!


Elolvas


SteelFit / / 2019-09-02 / megtekintések: 277

Vissza a mókuskerékbe? Nem is olyan szörnyű! 5 életmódtipp, ami segít

Lassan tényleg vége a jó időnek, és legnagyobb bánatunkra beköszöntenek a hűvösebb napok. A nyaralások alkalmával hajlamosak vagyunk felfüggeszteni a diétát és a rendszeres edzést – ezzel még alapvetően nincs baj, hiszen pihenni és „bűnözni” is kell, de gondolom Te is tapasztaltad, mennyire nehéz újra felvenni a ritmust, és visszatérni a korábbi rutinhoz. A továbbiakban néhány apró tippet osztok meg Veled, amely segíthet visszatérni a dolgos hétköznapokhoz! Kővágő Henrietta cikke.


Elolvas



Utolsó Blog postok


Ismerjétek meg új SteelFit bloggerünket, Printz Nórit!

Blogunkon mostantól Nóri cikkeivel is találkozhattok, aki edzés és táplálkozás témakörben hoz nektek tippeket, tanácsokat. Fogadjátok szeretettel bemutatkozóját!

„Diétázom – ehetek gyümölcsöt?” Segítünk, hogy sikeres legyen a fogyókúrád!

Az örök kérdésre a glikémiás-index és a glikémiás töltés fogalma adhatja meg a választ.

Ismerjétek meg új SteelFit bloggerünket, Horváth-Kuhinkó Vivient!

Aki követi posztjainkat a Facebookon, annak nem lesz ismeretlen Horváth-Kuhinkó Vivi, hiszen vasárnaponként az ő szuper, fitt receptjeit osztottuk meg Veletek, mostantól azonban már blogunkon is találkozhattok cikkeivel, valamint a SteelFit Nation zárt Facebook-csoportunkba is fog posztolni! Ismerjétek meg őt!

Unod a fehérje shake-et? 5 kreatív mód a fehérjepor fogyasztására

Ha edzel és diétázol, a fehérjepor elengedhetetlen kiegészítője a mindennapjaidnak – nem csak a zsírmentes izomtömeg növelését segíti elő, de a regenerációt is támogatja, és gyorsítja az anyagcserét. Bármilyen finom is tud lenni egy fehérje shake, egy idő után picit unalmassá válhat a fogyasztása, ezért érdemes néha kreatívnak lenni! Mutatunk 5 módot, ahogyan felhasználhatod a fehérjeport a turmixon túl.

Ismerjétek meg új SteelFit bloggerünket, Kővágó Henit!

Blogunkon mostantól Heni cikkeivel is találkozhattok, aki edzés és táplálkozás témakörben hoz nektek tippeket, tanácsokat. Fogadjátok szeretettel bemutatkozóját!

Irány a konditerem! Őszi újrakezdés extra segítséggel

Ősszel általában kicsit alábbhagy a lendületünk és leesik az energiaszintünk, ezért a rendszeres edzés is nehezebben mehet. Visszatérni a konditermi rutinhoz nem mindenkinek egyszerű, hiszen előfordulhat, hogy semmi erőt nem érzel magadban ahhoz, hogy felkelj korábban és lemenj edzeni, vagy épp munka után vedd célba a termet. Ráadásul a hidegebb időben az ízületeink sem olyan „ruganyosak”, és az izmaink is kötöttebbek lehetnek, amitől az edzés sem eshet túl „jól”. De nem kell beletörődnöd ebbe! Készítsd fel a szervezeted az őszi szezonra egy kis extra segítséggel!


Legolvasottabb Blog postok


Mennyi fehérjére van szükséged?

Akár a fizikumoddal vannak céljaid, akár sportteljesítményt hajszolsz - a fehérjebevitel kulcsfontosságú az elérésükhöz. Mennyi fehérjét kéne fogyasztani naponta? Itt megtudhatod!

A farizom felépítése

Hogyan eddzünk a feszes és formás fenék érdekében?

Ismerd meg szakértőnket!

Ádám Norbert írónk okleveles vegyészmérnök, MSc diplomáját orvosi/molekuláris Biotechnológiából szerezte, mindemellett minősített IFBB személyi edző.

Mi is az a narancsbőr?

A hölgyek, a női fizikum és a csinos fürdőruhák ádáz ellensége a narancsbőr, ami ellen sokan úgy gondolják, semmit nem lehet tenni. Ismerjük meg az ellenséget – hogy legyőzhessük!

Az aerob edzés és a zsírégetés

Ha fogyni akarunk, akkor irány futni, igaz? Ebből a cikkből megtudod, hogy tényleg tudunk-e zsírt égetni edzés közben!

Súlyzós edzés és a zsírégetés

Ha a fogyásról van szó, elsőre mindenki a kardióhoz fordul, nem pedig a súlyzókhoz. Lehet, hogy hibát követnek el?


Arhívum



Kategóriák