Étrend és Zsírégetés - Amit tudnod kell az Inzulinról

Annyi mindent kell kontrollálni, ha fogyni akarunk - de mi a legfontosabb az étrendünkben, amire oda kell figyelni? Itt megtudhatod!

Az, hogy az étrend kulcs fontosságú a zsírégetés és a fogyás szempontjából triviális.


Ugyanakkor az étrendünk melyik változója az, ami a legnagyobb befolyással van a zsírégetésre és a zsírraktározásra?

Az inzulin![1]


Ha az inzulin szintünk alacsony, akkor beindul a zsírégetés. Minél alacsonyabb az átlagos inzulin szintünk, annál több zsírt égetünk.[1] Az inzulin szintünkre a legnagyobb hatással pedig a szénhidrát bevitelünk van. Különösen fontos az inzulin alacsonyan tartása az edzés előtti órákban.[2,3] Ha szeretnénk, hogy a SteelFit krémek a legjobb hatást fejtsék ki, akkor az edzést megelőző 4-5 órás ablakban ne fogyasszunk szénhidrátot, illetve az utolsó étkezésünk az edzés előtt 3 órával legyen – így a testünk már kezd átkapcsolni zsírégetésre, mire felkenjünk a krémet (a krémet edzés előtt közvetlenül alkalmazzuk).


A megfelelő étrendet megtámogathatjuk étrend kiegészítőkkel is. A különféle koffein tartalmú, termogén zsírégetők igazoltan megemelik a metabolizmust és fokozzák a zsírégetést. Ezek alkalmazása segíthet a diétában – nem csak abban, hogy több zsírt égessünk, de az energiaszintünk fenntartásában is.[4-7]





Termékek, amik érdekelhetnek:

STEEL CORE

STEEL CORE

Ár: 19990




  1. Int J Obes (Lond). 2007 Jan;31(1):121-30. Epub 2006 Apr 25. Body fat loss achieved by stimulation of thermogenesis by a combination of bioactive food ingredients: a placebo-controlled, double-blind 8-week intervention in obese subjects. Belza A1, Frandsen E, Kondrup J.
  2. J Diet Suppl. 2016 Sep 9:1-15. [Epub ahead of print] Effect of a Multi-Nutrient Over-the-Counter Supplement on Changes in Metabolic Rate and Markers of Lipolysis. Ziegenfuss TN1, Lopez HL1, Sandrock JE1, Kedia AW1, Habowski S1, Kerksick C2.
  3. J Am Coll Nutr. 2016 Nov-Dec;35(8):657-669. Epub 2016 Aug 2. The Effects of Supplementation with p-Synephrine Alone and in Combination with Caffeine on Metabolic, Lipolytic, and Cardiovascular Responses during Resistance Exercise. Ratamess NA1, Bush JA1, Kang J1, Kraemer WJ2, Stohs SJ3, Nocera VG1, Leise MD1, Diamond KB1, Campbell SC4, Miller HB5, Faigenbaum AD1.
  4. Am J Clin Nutr. 2004 Jan;79(1):40-6.  Metabolic effects of caffeine in humans: lipid oxidation or futile cycling? Acheson KJ1, Gremaud G, Meirim I, Montigon F, Krebs Y, Fay LB, Gay LJ, Schneiter P, Schindler C, Tappy L.
  5. Obesity (Silver Spring). 2007 Sep;15(9):2245-55. Sex differences in lipolysis-regulating mechanisms in overweight subjects: effect of exercise intensity. Moro C1, Pillard F, de Glisezinski I, Crampes F, Thalamas C, Harant I, Marques MA, Lafontan M, Berlan M.
  6. J Sports Sci Med. 2004 Sep 1;3(3):106-17. eCollection 2004. Dietary fat and sports nutrition: a primer. Lowery LM1.
  7. Clin Sports Med. 1999 Jul;18(3):485-98. Role of fats in exercise. Types and quality. Turcotte LP1.